Zarządzanie zleceniami

Zdalne rejestrowanie zleceń i prowadzenie dokumentacji zdjęciowej

slrOn aplikacja do zarządzania zleceniami

Zlecenia, klienci, dokumentacja zdjęciowa


Zarządzanie zleceniami, zadaniami, które wymagają dokumentacji zdjęciowej to podstawowa funkcja, którą znajdziesz w slrOn.

Wszystkie zlecenia posegregowane i udokumentowane od razu po wykonaniu prac.

Dzięki aplikacji slrOn zyskujesz jedno, wspólne źródło informacji pomiędzy biurem a pracownikami w terenie.

Sprawna komunikacja, dostęp do informacji o zleceniach, klientach za pośrednictwem dedykowanej aplikacji mobilnej.

Rejestracja zleceń przez WWW i aplikację mobilną

Korzyści


slrOn aplikacja WWW

Usprawnienie komunikacji

System dostępny przez stronę www komunikuje się
bezpośrednio z aplikacją pracownika w terenie.

slrOn aplikacja mobilna

Usprawnianie procesów

Zarządzanie przez dyspozytora bezpośrednio z systemu:
lokalizacja, wysyłanie zleceń, komunikacja SMS, podgląd online do wykonanych zdjęć, dodawanie zdjęć z poziomu dyspozytora – dokumentacja zleceń.

slrOn lokalizacja, mapy

Oszczędność kosztów

System pozwala zlokalizować pracownika najbliżej zlecenia
aby móc skierować go bezpośrednio na miejsce pracy.

Czytaj więcej o lokalizacji LBS

Zarządzanie zleceniami z biura i mobilnie


Dzięki systemowi slrOn, rejestracja zleceń jest uporządkowana i szybko można sprawdzić historię klienta.

  • Elastyczny w konfiguracji panel przeznaczony dla dyspozytora zarządzającego serwisantami w terenie
  • Zlecanie zadań pracownikom i dostęp do aktualnych statusów wykonania prac
  • Raport z postępów działania z pełną dokumentacją fotograficzną i czasem przeznaczonym na prace
  • Możliwość integracji z bazami, systemami i mapami klienta