Zarządzanie pracą w terenie
Rejestrowanie zadań, zdalna kontrola pracy w terenie i prowadzenie dokumentacji zdjęciowej

Zlecenia, klienci, dokumentacja zdjęciowa
Zarządzanie zarówno zleceniami jak i również zadaniami, które wymagają dokumentacji zdjęciowej to podstawowa funkcja, którą znajdziesz w slrOn.
Wszystkie zlecenia posegregowane i udokumentowane od razu po wykonaniu prac.
Dzięki aplikacji slrOn zyskujesz jedno, wspólne źródło informacji pomiędzy biurem a pracownikami w terenie.
Sprawna komunikacja, dostęp do informacji o zleceniach, klientach za pośrednictwem dedykowanej aplikacji mobilnej.

Rejestracja zleceń przez WWW i aplikację mobilną
Korzyści z zarządzania zleceniami

Usprawnienie komunikacji
System dostępny przez stronę www komunikuje się
bezpośrednio z aplikacją pracownika w terenie.

Usprawnianie procesów
Zarządzanie przez dyspozytora bezpośrednio z systemu:
lokalizacja, wysyłanie zleceń, komunikacja SMS, podgląd online do wykonanych zdjęć, dodawanie zdjęć z poziomu dyspozytora – dokumentacja zleceń.

Oszczędność kosztów
System pozwala zlokalizować pracownika najbliżej zlecenia
aby móc skierować go bezpośrednio na miejsce pracy.
Zarządzanie zleceniami z biura i mobilnie

Dzięki systemowi slrOn, rejestracja zleceń jest uporządkowana i szybko można sprawdzić historię klienta
- Elastyczny w konfiguracji panel przeznaczony dla dyspozytora zarządzającego serwisantami w terenie
- Zlecanie zadań pracownikom i dostęp do aktualnych statusów wykonania prac
- Raport z postępów działania z pełną dokumentacją fotograficzną i czasem przeznaczonym na prace
- Możliwość integracji z bazami, systemami i mapami klienta