SLR ikona aplikacja mobilna

SLR

System do zarządzania zadaniami w terenie

SLR: obiekty, zadania, dokumentacja zdjęciowa


Zarządzanie obiektami, które wymagają różnych zadań, a te wymagają dokumentacji zdjęciowej to podstawowa funkcja, którą znajdziesz w SLR.

Dokumentacja katalogowana i dostępna online od razu w trakcie wykonywanych prac.

Dzięki aplikacji SLR zyskujesz jedno, wspólne źródło informacji pomiędzy biurem a pracownikami w terenie.

Sprawna komunikacja, dostęp do informacji o zadaniach, obiektach i zrealizowanych instalacjach za pośrednictwem dedykowanej aplikacji mobilnej.

Planowanie zadania

Planowanie i historia zadań

katalaogi zdjęcia

Dokumentacja zdjęciowa

faktury płatności

Dokumentacja finansowa

instalacje serwis

Historia serwisu instalacji

Komunikacja moduł

Moduły komunikacyjne

Nawigacja obiekt

Nawigacja do obiektu

Korzyści z zarządzania zleceniami


slrOn aplikacja WWW

Usprawnienie komunikacji

System dostępny przez stronę www komunikuje się
bezpośrednio z aplikacją pracownika w terenie.

slrOn aplikacja mobilna

Usprawnianie procesów

Zarządzanie przez dyspozytora bezpośrednio z systemu:
lokalizacja obiektu, przypisywanie zadań, komunikacja SMS, podgląd online do wykonanych zdjęć, dodawanie zdjęć z poziomu dyspozytora – dokumentacja zadań.

slrOn lokalizacja, mapy

Oszczędność kosztów

Lokalizacja innych obiektów najbliżej wykonywanego zadania w celu optymalizacji
obsługi kolejnych prac.

Zarządzanie zadaniami z biura i mobilnie


Zarządzanie zleceniami firmy instalatorskiej

Dzięki aplikacji SLR, rejestracja zadań jest uporządkowana i szybko można sprawdzić historię wykonywanych prac na obiekcie.

  • Elastyczny w konfiguracji panel przeznaczony dla dyspozytora zarządzającego serwisantami w terenie
  • Przypisywanie zadań pracownikom i dostęp do aktualnych statusów wykonywanych prac
  • Raport z postępów działania z pełną dokumentacją fotograficzną i czasem przeznaczonym na prace
  • Możliwość integracji z bazami, systemami i mapami klienta