Innowacyjny terminarz wizyt do zarządzania terminami w branży usługowej
Elektroniczny terminarz wizyt e-kajet to jeden z najbardziej rozbudowanych systemów do rezerwacji wizyt online, przeznaczony przede wszystkim dla zakładów i firm usługowych. W zależności od wielkości punktu usługowego, oferujemy system dla recepcji oparty na dostępie poprzez www jak i dodatkowo, dla pracowników zakładu na dedykowanym urządzeniu - tablecie lub smartfonie. System spełnia rygorystyczne wymagania RODO a tablet wykorzystywany jest również jako narzędzie do zbierania zgód marketingowych od klientów. O terminach wizyt klienci są dodatkowo informowani za pomocą automatycznie wysyłanych SMS-ów
e-kajet to nie tylko zwykły elektroniczny kalendarz
Nowoczesne technologie
- Dostęp do terminarza zarówno przez www, tablet jak i smartfon
- Mobile Device Management do zdalnego zarządzania i tym samym, ochrony urządzenia
- Transmisja danych, w szczególności 4G lub 5G
- Komunikacja SMS
- Wszechstronne zastosowanie tabletu:- czytnik kodów kreskowych - kamera - hotspot - terminal płatniczy
Zarządzanie wizytami
- Elastyczny i konfigurowalny kalendarz wizyt
- Możliwość wgrania bazy towarów Partnera
- Brak ograniczeń w liczbie pracowników, klientów i wizyt
- Powiadamiania o wizytach przede wszystkim za pomocą SMS-ów lub poczty e-mail
Otwarcie na świat
- Rejestracja wizyt przez Internet
- Bezpośredni dostęp do sieci społecznościowych
- Wtyczki do portali społecznościowych takich jak Facebook, Google i Instagram
- Kontakt z klientami poprzez sieci społecznościowe
- Szkolenia online
Analiza danych
- Szczegółowe dane o klientach
- Historia wizyt
- Dokumentacja fotograficzna
- Raporty z działalności zakładu / salonu
- Zużycie materiałów i towarów
Multimedia
- Muzyka i radio dostępne dla klientów salonu lub zakładu
- Hotspot WiFi dla oczekujących klientów
Ochrona danych osobowych
- Trzystopniowe zabezpieczenie przed nieuprawnionym dostępem do danych na tablecie
- Klient salonu w rzeczywistości sam decyduje o zgodach na przetwarzanie danych i kontakt marketingowy
- Portal do zarządzania zgodami przez klienta salonu
- Każdorazowe powiadamianie klienta o zmianach w danych osobowych za pomocą SMS-a
Korzyści wynikające ze stosowania e-kajet
e-kajet to platforma, która pomaga w rozwoju i poprawie efektywności biznesu zarówno naszych Partnerów jak i ich klientów. Korzystając z e-kajet, można cieszyć się z wielu korzyści, które z pewnością przekładają się na zwiększanie zysków i satysfakcji. Najważniejsze zalety e-kajet, dzięki którym nasi Partnerzy i klienci nie chcą z niego zrezygnować
e-kajet dla Partnera
- Element programu lojalnościowego, co ważniejsze, mocno zacieśniający współpracę między Partnerem a salonem usługowym
- Zmniejszenie kosztów współpracy z zakładem usługowym
- Budowanie bazy zgód marketingowych ułatwiających na dłuższą metę kontakt z klientem końcowym
- Integracja z e-shopem i magazynem Partnera w efekcie powiększająca sprzedaż towarów klientom końcowym
- Partner może pokazać się jako nowoczesna i innowacyjna firma, która przede wszystkim dba o rozwój i efektywność swoich klientów. Wreszcie, może też wyróżnić się na rynku i zyskać przewagę nad konkurencją, oferując unikalną i wartościową usługę.
e-kajet dla salonu/zakładu usługowego
- Poprawa kontaktu z klientami (powiadomienia o wizytach, rezerwacja wizyt online, życzenia urodzinowe i na koniec, kampanie marketingowe)
- Dane klientów nie przekazywane konkurencji
- Uregulowany prawnie kontakt z klientami końcowymi
- Wsparcie działań marketingowych salonu (np. publikacje na Facebook, Instagram, Google)
- Pomoc w sprzedaży usług i towarów
- Wsparcie techniczne i informatyczne