Obiekty, zadania, instalacje i przede wszystkim dokumentacja zdjęciowa
Brak systemu zarządzania zadaniami w terenie to z pewnością spore wyzwanie z powodu trudności w monitorowaniu efektywności, koordynowaniu pracowników i utrzymaniu bieżącej kontroli nad postępami prac
Czas
30% czasu pracy pracowników w terenie jest tracone na nieefektywne planowanie, komunikację i w końcu raportowanie.
System zarzadzania SLR bez wątpienia pomaga w automatyzacji tych procesów. Możesz więc zaoszczędzić czas i pieniądze
Świadomość
Nie wiesz, gdzie są Twoje ekipy, co robią i ostatecznie, jakie są efekty ich prac?
System SLR właściwie zapewnia pełną widoczność postępu prac. Dlatego, możesz też podejmować lepsze decyzje
Informacja
Czy masz trudności z jednoczesną koordynacją zadań i zgłoszeń w szczególności, wykonywanych różnych miejscach?
Dzięki centralizacji działań System SLR faktycznie ułatwia zarządzanie zadaniami i zgłoszeniami
Efektywność
Czy na dłuższą metę chcesz mieć lepszą kontrolę nad jakością i kosztami pracy swoich pracowników i podwykonawców w terenie?
System SLR dostarcza również przejrzyste raporty. Dzięki temu możesz monitorować postępy prac i łatwo identyfikować obszary, w których można poprawić efektywność
System SLR to osobisty asystent zarządzania zadaniami w terenie
Oprogramowanie ułatwia zarządzanie zadaniami online, monitorowanie i poprawę pracy zarówno zdalnych zespołów pracowników jak i podwykonawców
Panel dyspozytora
- Zlecanie i delegowanie zadań pracownikom oraz podwykonawcom
- Dokumentowanie zadań
- Dodawanie zdjęć i dokumentacji
- Podgląd online do zdjęć z terenu
- Dostęp do aktualnych statusów prac
- Możliwość integracji z systemami Klienta
- Komunikacja z aplikacją pracownika w terenie
Aplikacja pracownika w terenie
- Przyjmowanie zleceń od dyspozytora
- Delegowanie zadań w zespole
- Bieżące informowanie o statusie wykonania zadania
- Dokumentacja fotograficzna przebiegu zadania
- Dostęp do dokumentacji technicznej
- Brak konieczności wysyłania wiadomości e-mail oraz MMS-ów
Funkcje systemu SLR
Planowanie i kontrola realizacji zadań
Tworzenie i następnie przeglądanie zadań. Przypisywanie zadań zarówno do pracowników jak i podwykonawców. Monitorowanie przede wszystkim postępów i statusów. Ponadto doskonały serwis planner wspomagający planowanie.
Dokumentacja zdjęciowa
Ewidencjonowanie realizowanych zadań, rejestrowanie postępu prac, dokumentowanie awarii, uszkodzeń i zmian, w szczególności przedstawianie jakości wykonanej pracy.
Dokumentacja finansowa
Informacja o wystawionych fakturach i dokonanych płatnościach w konsekwencji ułatwiająca monitorowanie przychodów i kosztów związanych z realizacją zadań.
Historia serwisowanych miejsc i urządzeń
Utrzymywanie bazy wiedzy i doświadczeń związanych z naprawą i obsługą sprzętu lub urządzeń po to, żeby śledzić i właściwie oceniać jakość świadczonych usług
Monitoring modułów komunikacyjnych
Możliwość monitorowania modułów komunikacyjnych pozwalająca identyfikować problemy i błędy ich pracy oraz dodatkowo prowadzić stosowne działania naprawcze w odpowiednim czasie.
Nawigacja do miejsca realizacji zadania
Wykorzystanie wbudowanej nawigacji z pewnością umożliwia szybkie i sprawne dotarcie do klienta lub miejsca, gdzie ma zostać wykonana praca.
Korzyści z uruchomienia SLR
- Wzrost efektywności i produktywności: Lepsze planowanie, delegowanie zadań, koordynacja i kontrola pracy pracowników i wreszcie podwykonawców w terenie. To rzeczywiście skraca czas realizacji zadań i zgłoszeń, zmniejsza błędy i opóźnienia, ostatecznie poprawiając jakość usług i zadowolenie klientów.
- Poprawa przejrzystości działania: Fotograficzne dokumentowanie stanu nieruchomości i urządzeń przed i na koniec, po wykonaniu zadania lub zgłoszenia. Dzięki temu możliwe staje się właściwe zapewnienie dowodu wykonania pracy i zapobieżenie sporom lub reklamacjom.
- Oszczędność czasu i pieniędzy: Redukcja kosztów pracy pracowników i podwykonawców w terenie (biorąc pod uwagę paliwo, podróże, nadgodziny, materiały i sprzęt). W efekcie otrzymujemy oszczędność czasu dyspozytora, który w końcu nie musi zajmować się ręcznym planowaniem, komunikacją i raportowaniem.
- Zdobycie przewagi konkurencyjnej: Oferowanie nowoczesnych i innowacyjnych usług instalacyjnych i serwisowych tak, żeby wyróżniać się od konkurencji. Ponad wszystko zapewnia to budowanie długotrwałych relacji z klientami, którzy na dłuższą metę doceniają profesjonalizm, jakość, szybkość usług i reakcji na zlecenia serwisowe.