Kampanie marketingowe oparte o SMS-y i MMS-y

Z wiadomościami docieramy nie tylko do smartfonów. Indywidualnie dobrane warianty grup docelowych gwarantują skuteczne kampanie SMS i MMS

Logo smsOn

Kampanie SMS / MMS


zielone tło
Z kampaniami docieramy do 5 MLN osób

Kampanie SMS / MMS są tworzone we współpracy z T-Mobile. Dzięki temu możemy dotrzeć do ponad 5 MLN klientów, którzy faktycznie wyrazili zgodę na otrzymywanie wiadomości marketingowych

zielone tło
Pracujemy na danych anonimowych

Pracujemy na danych zanonimizowanych czyli bez dostępu do danych osobowych

zielone tło
SMS-y trafiają na każdy telefon

Komunikaty wysyłamy do użytkowników wszystkich rodzajów telefonów, nawet jeśli to nie są smartfony. Inaczej mówiąc, jesteśmy tam, gdzie nie docierają inni

zielone tło
Robimy badania skuteczności

Po przeprowadzonych kampaniach, jeśli takie będzie życzenie klienta, przeprowadzamy analizy otrzymanych wyników wraz z rekomendacjami

Jeśli natomiast dysponujesz własną bazą kontaktów, sprawdź możliwości smsOn

Kryteria doboru odbiorców kampanii reklamowych i informacyjnych


Wstępnie, przy szacowaniu potencjalnych klientów czyli osób zainteresowanych reklamowanym produktem, możemy bardzo precyzyjnie określić grupę docelową dla takiej kampanii

Kryteria podstawowe:

  • Płeć
  • Wiek abonenta
  • Miejsce zamieszkania
  • Rodzaj telefonu

Inne:

  • Średnia wysokość rachunku
  • Używany model telefonu
  • System operacyjny używanego telefonu
  • Średnia liczba minut rozmów
  • Ilość wysyłanych SMS-ów lub MMS-ów

Sposób używania telefonu:

  • Osoby używające transmisji danych zarówno do gier, aplikacji jak i stron internetowych
  • Odwiedzający przynajmniej raz konkretny adres www
  • Dzwoniący na właściwie wskazane biznesowe numery telefoniczne
  • Kierowcy raz na jakiś czas używający nawigacji
  • Użytkownicy aplikacji VOD
  • Użytkownicy różnych aplikacji, np. do nauki języków obcych

Geotargetowanie:

  • Osoby podróżujące środkami komunikacji, zwłaszcza koleją
  • Ludzie podróżujący między miastami i potem nocujący we wskazanych miejscach
  • Pracujący w określonym terytorialnie miejscu pracy ale na noc wracających do miejsca zamieszkania
  • Nocujący w konkretnym mieście
  • Przynajmniej raz pojawiający się w konkretnym miejscu
  • Od czasu do czasu przebywający w pobliżu imprez masowych
  • Wyjeżdżający chociaż na jeden dzień do wskazanego kraju
  • Osoby lubiące imprezy
  • Pracujący w danej branży (w szczególności posiadające określony kod PKD)

Rodzaj wysyłek SMS / MMS


Kampania push

Masowa wysyłka SMS lub MMS skierowana na cały obszar targetowanej populacji wedle zasady „chybił trafił”. Dzięki temu, można wysyłać komunikaty do:

  • firm z dowolnej branży (według kodu PKD)
  • zarówno osób, jak i firm posługujących się konkretnym adresem (nazwa ulicy, kod pocztowy)
  • osób odwiedzających wskazane adresy internetowe i również dzwoniących na konkretne numery
Kampania oparta o geotrapping

Mobile marketing polegający na wysyłaniu wiadomości do osób przebywających fizycznie raz na jakiś czas w danej lokalizacji. W ten sposób można wysłać komunikaty do:

  • osób będących na określonym wydarzeniu (np. mecz, targi, wydarzenie biznesowe itp.)
  • pracowników (przebywających w biurowcach, w ciągu określonych dni, w czasie pracy)
kampania oparta o geolokalizację

Wysyłka dedykowana dla kampanii prowadzonych również w czasie rzeczywistym. W konsekwencji, osoby wchodzące w wybraną przez klienta strefę otrzymują komunikat SMS lub MMS. W efekcie komunikaty można wysłać do:

  • osób wchodzących do określonego obszaru np. do galerii handlowej
  • osób, które w danej chwili znalazły się w okolicy sklepu, firmy, a także wydarzenia

Przykłady kampanii MMS


Kampania SMS usługi

Zleceniodawca:

gabinet dentystyczny, salon fryzjerski, gabinet masażu, sala fizjoterapeutyczna faktycznie zainteresowane swoim rozwojem

Target:

mieszkańcy i osoby pracujące w promieniu 1 km od zleceniodawców raz na jakiś czas korzystające z usług upiększających

Kampania SMS sport

Zleceniodawca:

duża siłownia osiedlowa, która dotychczas nie miała możliwości powiadomienia o swojej działalności

Target:

mieszkańcy i osoby pracujące w promieniu 1 km od siłowni prędzej czy później zainteresowane dbałością o stan zdrowia

Kampania SMS samochody

Zleceniodawca:

dealer samochodów dostawczych ostatecznie zainteresowany wyprzedażą samochodów z poprzedniego rocznika

Target:

firmy w całej Polsce zajmujące się sprzedażą detaliczną i hurtową towarów a także firmy zajmujące się robotami budowalnymi i wykończeniowymi i z drugiej strony, mające potrzebę korzystania z samochodów dostawczych

Kampania SMS targi

Zleceniodawca:

firma sprzedająca materiały rolnicze mająca na celu udział w targach rolniczych

Target:

osoby, które odwiedziły targi i imprezy rolnicze w ciągu ostatniego roku

Kampania SMS kurier

Zleceniodawca:

firma kurierska na dłuższą metę poszukująca nowych klientów biznesowych

Target:

firmy z terenu wskazanego miasta, sprzedające w Internecie i w rezultacie, korzystające z usług firm kurierskich

Kampania SMS mieszkania

Zleceniodawca:

deweloper jednej z podwarszawskich miejscowości wstępnie kończący inwestycję

Target:

osoby mieszkające do 30 km od inwestycji dewelopera, dzwoniące do innych deweloperów w okolicy oraz potem wchodzące na strony www tych deweloperów, a w szczególności zainteresowane zakupem mieszkania

Cennik


Liczba rekordów Push Geotrapping Geolokalizacja

SMS

(200 znaków)

MMS

(400 znaków+grafika)

SMS

(200 znaków)

MMS

(400 znaków+grafika)

SMS

(200 znaków)

MMS

(400 znaków+grafika)

1 – 10.000

0,18 zł

0,26 zł

0,26 zł

0,40 zł

0,53 zł

0,79 zł

10.001 – 50.000

0,15 zł

0,24 zł

0,23 zł

0,36 zł

0,47 zł

0,73 zł

50.001 – 150.000

0,14 zł

0,21 zł

0,21 zł

0,31 zł

0,43 zł

0,64 zł

Targetowanie – do ceny podstawowej dopłata 20%
Analiza odwiedzanych stron internetowych lub wykonanych połączeń telefonicznych – do ceny podstawowej dopłata 50%