Kampanie marketingowe oparte o SMS-y i MMS-y
Z wiadomościami docieramy nie tylko do smartfonów. Indywidualnie dobrane warianty grup docelowych gwarantują skuteczne kampanie SMS i MMS

Kampanie SMS / MMS


Kampanie SMS / MMS są tworzone we współpracy z T-Mobile. Dzięki temu możemy dotrzeć do ponad 5 MLN klientów, którzy faktycznie wyrazili zgodę na otrzymywanie wiadomości marketingowych


Pracujemy na danych zanonimizowanych czyli bez dostępu do danych osobowych


Komunikaty wysyłamy do użytkowników wszystkich rodzajów telefonów, nawet jeśli to nie są smartfony. Inaczej mówiąc, jesteśmy tam, gdzie nie docierają inni


Po przeprowadzonych kampaniach, jeśli takie będzie życzenie klienta, przeprowadzamy analizy otrzymanych wyników wraz z rekomendacjami
Jeśli natomiast dysponujesz własną bazą kontaktów, sprawdź możliwości smsOn
Kryteria doboru odbiorców kampanii reklamowych i informacyjnych
Wstępnie, przy szacowaniu potencjalnych klientów czyli osób zainteresowanych reklamowanym produktem, możemy bardzo precyzyjnie określić grupę docelową dla takiej kampanii
Kryteria podstawowe:
- Płeć
- Wiek abonenta
- Miejsce zamieszkania
- Rodzaj telefonu
Inne:
- Średnia wysokość rachunku
- Używany model telefonu
- System operacyjny używanego telefonu
- Średnia liczba minut rozmów
- Ilość wysyłanych SMS-ów lub MMS-ów
Sposób używania telefonu:
- Osoby używające transmisji danych zarówno do gier, aplikacji jak i stron internetowych
- Odwiedzający przynajmniej raz konkretny adres www
- Dzwoniący na właściwie wskazane biznesowe numery telefoniczne
- Kierowcy raz na jakiś czas używający nawigacji
- Użytkownicy aplikacji VOD
- Użytkownicy różnych aplikacji, np. do nauki języków obcych
Geotargetowanie:
- Osoby podróżujące środkami komunikacji, zwłaszcza koleją
- Ludzie podróżujący między miastami i potem nocujący we wskazanych miejscach
- Pracujący w określonym terytorialnie miejscu pracy ale na noc wracających do miejsca zamieszkania
- Nocujący w konkretnym mieście
- Przynajmniej raz pojawiający się w konkretnym miejscu
- Od czasu do czasu przebywający w pobliżu imprez masowych
- Wyjeżdżający chociaż na jeden dzień do wskazanego kraju
- Osoby lubiące imprezy
- Pracujący w danej branży (w szczególności posiadające określony kod PKD)
Rodzaj wysyłek SMS / MMS

Masowa wysyłka SMS lub MMS skierowana na cały obszar targetowanej populacji wedle zasady „chybił trafił”. Dzięki temu, można wysyłać komunikaty do:
- firm z dowolnej branży (według kodu PKD)
- zarówno osób, jak i firm posługujących się konkretnym adresem (nazwa ulicy, kod pocztowy)
- osób odwiedzających wskazane adresy internetowe i również dzwoniących na konkretne numery

Mobile marketing polegający na wysyłaniu wiadomości do osób przebywających fizycznie raz na jakiś czas w danej lokalizacji. W ten sposób można wysłać komunikaty do:
- osób będących na określonym wydarzeniu (np. mecz, targi, wydarzenie biznesowe itp.)
- pracowników (przebywających w biurowcach, w ciągu określonych dni, w czasie pracy)

Wysyłka dedykowana dla kampanii prowadzonych również w czasie rzeczywistym. W konsekwencji, osoby wchodzące w wybraną przez klienta strefę otrzymują komunikat SMS lub MMS. W efekcie komunikaty można wysłać do:
- osób wchodzących do określonego obszaru np. do galerii handlowej
- osób, które w danej chwili znalazły się w okolicy sklepu, firmy, a także wydarzenia
Przykłady kampanii MMS

Zleceniodawca:
gabinet dentystyczny, salon fryzjerski, gabinet masażu, sala fizjoterapeutyczna faktycznie zainteresowane swoim rozwojem
Target:
mieszkańcy i osoby pracujące w promieniu 1 km od zleceniodawców raz na jakiś czas korzystające z usług upiększających

Zleceniodawca:
duża siłownia osiedlowa, która dotychczas nie miała możliwości powiadomienia o swojej działalności
Target:
mieszkańcy i osoby pracujące w promieniu 1 km od siłowni prędzej czy później zainteresowane dbałością o stan zdrowia

Zleceniodawca:
dealer samochodów dostawczych ostatecznie zainteresowany wyprzedażą samochodów z poprzedniego rocznika
Target:
firmy w całej Polsce zajmujące się sprzedażą detaliczną i hurtową towarów a także firmy zajmujące się robotami budowalnymi i wykończeniowymi i z drugiej strony, mające potrzebę korzystania z samochodów dostawczych

Zleceniodawca:
firma sprzedająca materiały rolnicze mająca na celu udział w targach rolniczych
Target:
osoby, które odwiedziły targi i imprezy rolnicze w ciągu ostatniego roku

Zleceniodawca:
firma kurierska na dłuższą metę poszukująca nowych klientów biznesowych
Target:
firmy z terenu wskazanego miasta, sprzedające w Internecie i w rezultacie, korzystające z usług firm kurierskich

Zleceniodawca:
deweloper jednej z podwarszawskich miejscowości wstępnie kończący inwestycję
Target:
osoby mieszkające do 30 km od inwestycji dewelopera, dzwoniące do innych deweloperów w okolicy oraz potem wchodzące na strony www tych deweloperów, a w szczególności zainteresowane zakupem mieszkania
Cennik
Liczba rekordów | Push | Geotrapping | Geolokalizacja | |||
---|---|---|---|---|---|---|
SMS (200 znaków) |
MMS (400 znaków+grafika) |
SMS (200 znaków) |
MMS (400 znaków+grafika) |
SMS (200 znaków) |
MMS (400 znaków+grafika) |
|
1 – 999 |
0,25 zł |
0,38 zł |
0,29 zł |
0,46 zł |
0,48 zł |
0,77 zł |
1.000 – 4.999 |
0,24 zł |
0,36 zł |
0,28 zł |
0,44 zł |
0,46 zł |
0,74 zł |
5.000 – 9.999 |
0,23 zł |
0,35 zł |
0,27 zł |
0,42 zł |
0,44 zł |
0,71 zł |
10.000 – 19.999 |
0,20 zł |
0,30 zł |
0,23 zł |
0,37 zł |
0,38 zł |
0,62 zł |
20.000+ |
0,14 zł |
0,22 zł |
0,20 zł |
0,31 zł |
0,32 zł |
0,51 zł |
Targetowanie – do ceny podstawowej dopłata 20%
Analiza odwiedzanych stron internetowych lub wykonanych połączeń telefonicznych – do ceny podstawowej dopłata 50%