Kampanie marketingowe oparte o SMS-y i MMS-y
Z wiadomościami docieramy nie tylko do smartfonów. Indywidualnie dobrane warianty grup docelowych gwarantują skuteczne kampanie SMS i MMS

Kampanie SMS / MMS


Kampanie SMS / MMS są tworzone we współpracy z T-Mobile. Dzięki temu możemy dotrzeć do ponad 5 MLN klientów, którzy wyrazili zgodę na otrzymywanie wiadomości marketingowych


Pracujemy na danych zanonimizowanych czyli bez dostępu do danych osobowych


Komunikaty wysyłamy do użytkowników wszystkich rodzajów telefonów, nawet jeśli to nie są smartfony. Inaczej mówiąc, jesteśmy tam, gdzie nie docierają inni


Po przeprowadzonych kampaniach, jeśli takie będzie życzenie klienta, przeprowadzamy analizy otrzymanych wyników wraz z rekomendacjami
Jeśli dysponujesz własną bazą kontaktów, sprawdź możliwości smsOn
Kryteria doboru odbiorców kampanii reklamowych i informacyjnych
Wstępnie, przy szacowaniu potencjalnych klientów czyli osób zainteresowanych reklamowanym produktem, możemy bardzo precyzyjnie określić grupę docelową dla takiej kampanii
Kryteria podstawowe:
- Płeć
- Wiek abonenta
- Miejsce zamieszkania
- Rodzaj telefonu
Inne:
- Średnia wysokość rachunku
- Używany model telefonu
- System operacyjny używanego telefonu
- Średnia liczba minut rozmów
- Ilość wysyłanych SMS-ów lub MMS-ów
Sposób używania telefonu:
- Osoby używające transmisji danych
- Odwiedzający konkretne adresy www
- Dzwoniący na konkretne biznesowe numery telefoniczne
- Kierowcy używający nawigacji
- Użytkownicy aplikacji VOD
- Użytkownicy aplikacji do nauki języków obcych
Geotargetowanie:
- Osoby jeżdżące koleją
- Ludzie podróżujący między miastami
- Określone miejsce pracy
- Nocujący w konkretnym mieście
- Pojawiający się cyklicznie w konkretnym miejscu
- Przebywający w pobliżu imprez masowych
- Wyjeżdżający do wskazanego kraju
- Osoby lubiące imprezy
- Pracujący w danej branży (B2B)
Rodzaj wysyłek SMS / MMS

Masowa wysyłka SMS lub MMS skierowana na cały obszar targetowanej populacji wedle zasady „chybił trafił”. Dzięki temu można wysyłać komunikaty do:
- firm z dowolnej branży (według kodu PKD)
- zarówno osób, jak i firm posługujących się konkretnym adresem (nazwa ulicy, kod pocztowy)
- osób odwiedzających wskazane adresy internetowe i również dzwoniących na konkretne numery

Mobile marketing polegający na wysyłaniu wiadomości do osób przebywających fizycznie raz na jakiś czas w danej lokalizacji. W ten sposób można wysłać komunikaty do:
- osób będących na określonym wydarzeniu (np. mecz, targi, wydarzenie biznesowe itp.)
- pracowników (przebywających w biurowcach, w ciągu określonych dni, w czasie pracy)

Wysyłka dedykowana dla kampanii prowadzonych również w czasie rzeczywistym. W konsekwencji, osoby wchodzące w wybraną przez klienta strefę otrzymują komunikat SMS lub MMS. W efekcie komunikaty można wysłać do:
- osób wchodzących do określonego obszaru np. do galerii handlowej
- osób, które w danej chwili znalazły się w okolicy sklepu, firmy, a także wydarzenia
Przykłady kampanii MMS

Zleceniodawca:
gabinet dentystyczny, salon fryzjerski, gabinet masażu, sala fizjoterapeutyczna
Target:
mieszkańcy i osoby pracujące w promieniu 1 km od zleceniodawców

Zleceniodawca:
duża siłownia osiedlowa
Target:
mieszkańcy i osoby pracujące w promieniu 1 km od siłowni

Zleceniodawca:
dealer samochodów dostawczych
Target:
firmy w całej Polsce zajmujące się sprzedażą detaliczną i hurtową towarów a także firmy zajmujące się robotami budowalnymi i wykończeniowymi

Zleceniodawca:
firma sprzedająca materiały rolnicze planująca udział w targach rolniczych
Target:
osoby, które odwiedziły targi i imprezy rolnicze w poprzednim roku

Zleceniodawca:
firma kurierska poszukująca nowych klientów biznesowych
Target:
firmy z terenu wskazanego miasta, sprzedające w Internecie

Zleceniodawca:
deweloper jednej z podwarszawskich miejscowości
Target:
osoby mieszkające do 30 km od inwestycji dewelopera, dzwoniące do innych deweloperów w okolicy oraz potem wchodzące na strony www tych deweloperów